nazwa dokumentu: Nr XVIII/125/12 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2012 rok

 

UCHWAŁA Nr XVIII/125/12
Rady Miejskiej w Brzostku
z dnia 26 czerwca 2012 roku 

w sprawie: zmiany uchwały budżetowej na 2012 rok Nr XV/100/11 Rady Miejskiej w Brzostku z dnia 29 grudnia 2011 roku. 

                Na podstawie art.18 ust. 2 pkt. 4, pkt. 9 lit. „d” i „ lit. „i”, oraz pkt.10, art. 60 ust. 1 i art. 61 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. oraz art. 211, art. 212, art. 239, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) Rada Miejska w Brzostku uchwala, co  następuje:

§ 1. Zmienia się plan dochodów budżetu gminy na 2012 rok w następujący sposób:

1.  Zwiększa się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 66.000,00 jak Tabela Nr 1 do uchwały.    /pobierz załączniki/

2.   Zmniejsza się plan dochodów budżetu gminy o kwotę 2.396.710,00 jak Tabela Nr 2 do uchwały.

3.        Dokonuje się przeniesień w planie dochodów  jak Tabela Nr 5 do uchwały.

4.        Ustala się plan dochodów budżetu gminy po zmianach w wysokości 41.019.265,82 zł, w tym dochody majątkowe w wysokości 3.992.876,00 zł i dochody bieżące w wysokości 37.026.389,82 zł.

§ 2. Zmienia się plan wydatków budżetu gminy na 2012 rok w następujący sposób: 

1. Zwiększa się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 366.000,00 zł jak Tabela Nr 3 do uchwały.

2. Zmniejsza się plan wydatków budżetu gminy o kwotę 3.396.710,00 zł jak Tabela Nr 4 do uchwały.

3. Ustala się plan wydatków budżetu gminy po zmianach na kwotę  42.347.752,79 zł.

4. Dokonuje się przeniesień w planie wydatków jak Tabela Nr 6 do uchwały.

5. Wydatki budżetu obejmują plan wydatków bieżących na łączną kwotę 32.305.867,22 zł.

6.    Wydatki budżetu obejmują plan wydatków majątkowych na łączną kwotę 10.041.885,57 zł, w tym wydatki na inwestycje i zakupy inwestycyjne w kwocie 10.041.885,57 zł. 

§ 3.  1. Różnica miedzy dochodami i wydatkami stanowi planowany deficyt budżetu w kwocie 1.328.486,97 zł, który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z zaciąganych kredytów w kwocie 1.000.000,00 zł, oraz przychodami z wolnych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, w tym  wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w kwocie 328.486,97 zł.

2.Ustala się przychody budżetu w łącznej kwocie 4.828.486,97 zł i rozchody budżetu w łącznej kwocie 3.500.000,00 zł, jak Tabela Nr 7 załączona do uchwały.

3.  Ustala się limity zobowiązań z tytułu kredytów  i pożyczek zaciąganych na:

1)       sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 zł,

2)       sfinansowanie części planowanego deficytu budżetu w kwocie 1.000.000,00 zł,

3)       spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 3.500.000,00 zł. 

§ 4. Ustala się plan przychodów i kosztów (po zmianach) dla zakładu budżetowego: przychody - 1.752.681,00 zł, koszty - 1.741.414,89 zł, jak Załącznik Nr 1 do uchwały.  

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Brzostku. 

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 

 
informacje wprowadził:Ewa Szukaa
data dodania: 26 Czerwca 2012
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 26 Czerwca 2012